Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 27. juli 2011

La oss ha en ny dag!

Jeg går ut i fra at alle veit hvorfor jeg ikke har skrevet så mye den siste uka.
Det som skjedde i Oslo og på Utøya er mer enn det som ord kan si. Vi har alle vært i sorg, men (ettre min mening) nå er tiden inne for humor og idioti! (Bare så det er sagt, de som er veldig nære vil kanskje ikke lese dette, men jeg bruker humor for og komme videre)

Uansett: Mine tanker er med dere.

Tilbake til idiotien:

Kom på Nellie der det var TV/Film quiz der jeg trodde vi skulle rocke alle. Vi kom kun på en 3.dje plass av 6 lag... Huff...

Gikk på Seb's etterpå der jeg drakk meg veldig full. Eller veldig er nok subjektivt. Veldig fint å drikke seg nedåt med folk som også har hatt det kjeett i helga.

Det blir nok ikke den usæle utdritinga i dag ettersom jeg også bearbeider inntrykk. Men hadde det blitt det så hadde jeg hatt nok å ta av ;P

Glad i dere alle selv om jeg ikke har sett dere før. Dette er min siste emo-melding. Ja jeg skriver det slik.

Neste blogg skal bli bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar