Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 28. juli 2011

28.07.11

I dag var det jaggu meg dart igjen.

Hadde tenkt å rive ned Yrjan på den høge hesten sin, men jeg fikk jo ikke det til.

Erik var kledelig full og det var jaggu Are også ;)
Noen ble litt distrahert i dommerjobben sin pga noen veldig strøkne damer i biljarden, og det skjønner jeg da godt!

Stakk innom Sebs en tur etterpå der det var mange flotte mennesker. Ingen som ville sitte på meg, men de skal få en sjanse til. Jeg er raus slik.

Etter noen fylleøl så var jeg også tagbar. (det er slik det virker ikke sant?)

Stakk tilbake til Nellie der det ble litt rart. Mange damer jeg kjente fra før, men du verden så mange gutter jeg ikke har sett før som svømte rundt som haier. Artig.

Akkurat nå så står american idol på og jeg ser overfladiske mennesker knekker sammen pga et lite nei..

Uansett. Dere er alle mine american idol dommere. Bare at jeg driter i hva dere mener. Jeg er her, jeg har mitt eget domene og gir komplett faan i hva dere måtte mene.

PS! Jeg har en +1 knapp under her en plass. Bruk den

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar