Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 19. desember 2014

Weee. Var jo Raindogs i dag!

Bursdag i dag. veldig fint!

Begynte på nellie der disse utaskjærse idiotene var. De kjøpt fernet og øl til meg. Jeg måtte jo nesten drikke opp.

Stakk på sebs der det var konsert med Raindogs og Øyvind var flink og fant en plass till meg.

Jeg fikk også en hel haug med mat som jeg kan kose meg med nå eller i morgen.

Færst og fremst så fikk jeh m'tti av Jørgen som var mye som man driter på seg av. Men veldig gælad altså! Etterpå så kom Marianne med verdens beste dagen derpå pakke: Dvs: Kamma brød, ost, og sodavann. Ære være det!

Jeg har helt glemt å si hvem som ga meg mætti penger i dag også.

Ole Ronny ga meg mætti spenn (200) og Helge Afseth ga meg noe (500)

Også var det Ole "jeg kan synge jeg" og Ole "jeg kan spille synth" som ga meg verdens beste konsert.

Håper at så mange som mulig fikk med seg konserten i dag.

Jeg hadde jo bursdag og satte også pris på hvor mange som huska det.

Ingen var nedi buksene mine men dety er helt greit.

Jeg koser meg alltid mens Raindogs spiller på sebs. Ikke bare fordi at de synger og spiller bra, men mer fordi at de er så jævlig reale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar