Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 15. desember 2014

Jesus har visstnok snart bursdag.



Begynte dagen i dag veldig greit. Gikk ut på een søndag ettersom alle amatørene er ute på lørdager i julebordssesongen. Gikk på dåsa der den alltid trivelige Aasmund holdt fortet og ikke så mange folk der. Fikk et par øl og skravla med noen kjentsfolk.

Gikk senere på Sebs der Roar bedrev barvirksomhet og jeg fant ut at jeg både hadde råd til røyk og alkohol. Artig san..

Traff på flere kjente som var adskillig mer full enn det jeg var og uansett hvor hyggelig det er å prate med slike, så blir det liksom ikke det samme når man er mer eller mindre edru. Ettersom kvelden begynte å lire på, så ble disse grensene viska ut og jeg hadde det kjempefint.

Jeg aner ikke hvor mye jeg kommer til å skrive her før jul, så jeg vil bare minne folk om at det faktisk er åpent på Seb's på selveste juleaften. Så snart du har sittet på det klamme fanget til julenissen og fått gavene dine, eti mædda, klemt mor og tatt en ørliten hinkas med far, så kan du faktisk også gå ut en tur.

I år så er det ikke jeg som skal svette i baren. Det er Hein. Muligens aleine, eller hva veit jeg. Skulle ønske jeg kunne vært der slik som de forrige årene, men livet ville det anderledes.

Uansett så talast vi sikkert i romjula. Med meg svinsende rundt og eier hele verden, eller med deg lettere oppgitt som slår meg på kjakan og ber meg om å skjerpe meg. Uansett så er det pupper som skal taes på, og damer som må sjarmeres.

GOD JUL TIL ALLE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar