Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 17. desember 2014

Rolig kveld.

Jeg veit at jeg vanligvis (ihvertfall for to år siden) skriver om rare ting, men i dag kan jeg ikke det.
Den eneste som ble full var meg selv og derfor kan jeg ikke si noe om andre.

I dag hadde jeg en kjempedag.
Negynte fint nedpå Nellie med quiz der vi ikke vant helt, men det var trivelig. Tok noen øl der courtesy of Jürg1 og Steve.

Tok turen deretter til dåsa og Aasmund er jo alltid trivelig så jeg ble sittende der. Ikke så mye å melde om i kveld egentlig. De jeg så ute klarte å oppføre seg så dette blir en usedvanlig kjedelig sak.

Alle hadde det gøy i kveld tror jeg, og la oss håpe det fortsetter jula ut.

Jeg har egentlig ikke mere å si jeg, så over og ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar