Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 13. mars 2012

Tannverk!

Det beste jeg veit med å komme hjem er å finne ut at en eller annen har pissa i heisen. Sånn er jeg.

Gikk på Nellie i dag uten store forhåpninger. Platesnurrer lovet å ta et par øl til meg og det klarte han. Gikk tom ganske hardt men gudskjelov så var det andre folk ute. Anders Neby var i det spandable hjørnet og ga meg mer. OBS! Det skulle jeg kanskje ikke si. Jaja. Dette er en livetranscript!

Alle idiotene som var ute på Hamar i går (på en søndag) var ute i dag også. Bare at nye tullinger. Hva faan skjer med byen vår?

Jeg hadde veldig vondt i en visdomstann som noen ikke mener eksisterer. Jeg skulle ønske de hadde rett. Nå har jeg knaska 3 piller i løpet av kvelden og den er like forbanna vond.

Tilbake til poenget: Steve ville egentlig ha fri ettersom de jentene i kjole spilte bra i dart. Det holdt ikke helt for de heller men det var ikke nærme.

Etterhvert kom det flere og flere idioter og vi som var der måtte drikke mere og mere.

Platesnurrer ble så inni helvete dritings at han måtte gå hjem. Gudskjelov var det rundt stengetid så det har han glemt i morgen. Ikke leser han bloggen min heller så la oss alle bare si HYSSJ! til det.

Jeg kunne ha skrevet noe mer men nå skal jeg som ikke liker tabletter ta en til ettersom tanna verker noe helt inni helvete.

1 kommentar:

  1. ØØØØYY.. du skrev at du fikk øl av meg din /)/)=(/&&&"" :P Nei.. er vel ikke no stor krise ;)

    SvarSlett