Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 12. mars 2012

Nazi pupp stikkord hjemmelekse bomb idioter

Skulle du ha sett! Jeg ble veldig skalafull i dag. Den gikk fra 1-10 ikke sant? Aner ikke hva jeghar ettersom jeg staver riktig. DVS. jeg går tilbake til skrivefeilene mine for å stave riktig!

Enten er jeg en idiot, eller så er alle dere som ikke ser det kommaet som ikke trenger å være der! Jeg velger å tro at dere er tette i hodet! Aldri meg! Hvem faan bruker så mange utropstegn? Ihvertfall ingen som skriver "ihvertfall" i ett ord!

Jeeesus! Se der ja! Veldig mange e'er i det ordet. Skulle nesten tro han er full! FYYYYY!!!!


Med andre ord: Jeg har kost meg mætti ute i dag og kan ikke ta ansvar for min egen rettskrivning.

Kom på Nellie der alle som jobba var opptatt med dart. Jeg liker slike ting ettersom det er mine venner.

Jeg ble jaggu (Å nei! dialekt!) full jeg også. Der jeg lurte me flerfoldne folk. Gud som jeg håper at ingen av de idiotiske folkene som var der i dag leser blogger.

Den eneste som holdt seg veldig virginal (er det egentlig et ord?) var den dama jeg ikke vil såre. Så jeg nevner deg ikke med et ord!

Nå har jeg ihvertfall fått et brød der jeg driter jevnt i skrivefeil og/å gramatiske (haha) og andre punktualiteter. Jeg har brød! Ettersom jeg er litt full da serru!

Jeg skulle ønske at jeg var like flinke som språknaziene men jeg aner ikke hvordan jeg skal dele ordet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar