Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 14. mars 2012

Menneskevennen Rico

Var først hos Spikkers der jeg ble overfora med biff og pommesfrittes. Stakk på quiz der folk var mer gærne enn før. Det endte med at Steve kom tilbake og tok kontrollen. Fuck fairytale! Det endte ikke slik.

Etterhvert kom Steve og Hasse som mer eller mindre lovet meg jobb hvis jeg ringer han i morgen ( i dag)

Etter at jeg var der og fikk øllen tørstet så mente han (Hasse) det og sa at alt jeg kunne gjøre var å ringe ham etterpå. Det skal jeg selvfølgelig gjøre.

Kom hjem og fant en stakkars heroinvrak i trappa. Dum/snill som jeg var så sa jeg at han kunne komme inn til meg for å få ei god natts søvn. Ettersom jeg ikke er dum så må jeg være våken helt til han går "hjem".

Har vært narkoman sjøl så jeg veit at en vennlig skulder også er et lett bytte. Slik er det bare.

*Min* har ikke gjordt noe galt, men jeg sovner faan ikke med mætti elektronisk utstyr og en kar jeg ikke kjenner i huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar