Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 21. mars 2012

Spandou Ballet tirsdag!

I dag begynte hele dagen bra der jeg var med Platesnurrer hjemme og fikk litt mat. Litt mat er å underdrive. Jeg forspiste meg på burgere og like før vi skulle dra så var jeg nødt til å bånske en halvliter Solo. Det var veldig kos, men vi var egenetlig klare for å bare ligge på sofaen begge to (Erik og jeg) Kom oss opp for å bli med på quizen der vi gjorde en greie første omgang. ". omgangen derimot ga vi opp og det synes på resultatene.

Erik dro hjem men jeg aner jo ikke når nok er nok, så jeg ble igjen.

Lekte med Jenni, Jenni, Jenni, og Anne Mari. Litt også med Grustad. (Visste du at far hans er med i bowling-filmen?)

Uansett så tok jeg noen slag med dart med pupphild eller Dagny som hun heter, der hun grusa meg nedått noe så jævelig!

Dette får holde med utleveringer i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar