Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 18. mars 2012

Hvor faan er nøkla mine?

I dah har jeg vært litt full igjen.

Var mættti ppå Nellie og Sebs.

St. Patricks my asss......


Jeg kan ikke si så mye ettersom jeg har mista nøklene mine! Må prate med huseuier i morgen. Kanskje, vi får se da veit du. Har jeg forresten sagt at jeg røyker ulovlig røyk? Går ut ifra at de to politivennen jeg kjenner som av en eller anna grunn leser bloggen, kommer til å arrestere meg i morgen!

Da kommer jeg bare til å si: Nei! Meg? Du har sett det på i nternett ja! Ja men da er det dsikkert dant!

Unnskyld.com




Wgentlig så har jeg vært litt på Steve og Hein

Steve var full. Det var ikke Hein. Jeg håper han ere full når jeg skriver dette. pppfft.


Jeg fikk en ørliten ræv av en jeg kjenner så nå skar jeg bli bortreist! Sorry mor og far! Dekk kjenner meg godt nok lell!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar