Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 22. mars 2012

Hater dumme kvinnfolk, men ja. Du får!

Jeg har ikke noe å feste for. Eller som vi sier det på svensk: Jag har inta nogat å festa för.


Jeg aner ikke hva som skjer. Jeg var veldig full istad der jeg prøvde å sjekke opp hu tjukke.

Til og begynne med, så var det bare meg og en del andre som skulle spille billjard. Jeg driter i hvordan det skrives.

Rtterhvert som jeg tapte kampene så kom Båt, han gjorde at jeg likte Fernet. Da ble jeg full gitt. Så antageligvis så er det hannes skyld at jeg fant ei stutt tjukk dame som jeg må pule! Hu er så dum! No kidding!

Litt dumt av meg å si dette når hu ser over skulderen min, men hu sier ikke noe. Hu vil bare ha pikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar