Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 4. februar 2012

Industriell ovn.

Hoj hoj!
I dag så hadde jeg ikke fem flate øre. Ikke runde heller for den saks skyld. Ble bedt til naboen som ga meg en pils i hånda før han stakk på butikken. Stakk videre til Mr. Kongen av dårlige (uttales bra) 80 talls filmer der vi så på standup fra 2011. Ross Noble biatches! Ble et par pils der også. Ferden gikk deretter til Seb's der den pedofile vennen min (jeg mener den belgiske vennen min) også spanderte øl. Dvs. han vant en konkurranse der premien var å kjøpe øl til meg. Etterpå var det Dunderbeist konsert og gutta leverte som faan. Sto i kø ute i snørrogførti grader og det var ikke fullt så kult. Etter konserten ble det en tur på Nellie der det var hmmm... rart. Traff noen gamle kjente og noen nye. Fant ut at Silje har ei som er kav lik henne bare at med mørkt hår og i fra Bergen. Erik var full og slik jeg liker han. Han hadde også kjøpt nudler til meg. Det liker man! Mætti øl senere så gikk jeg hjem og det er her jeg sitter nå. Hamarsmellen funker faktisk når man er kav blakk også! Legg gjerne merke til at jeg ikke har et jævla avsnitt i denne teksta. Det er bare for å få det til å virke som det er mer tekst enn det det egentlig er. Jeg holdt nesten på å glemm at Dagny hadde KJEMPEstore pupper i dag! Det er bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar