Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 30. januar 2012

Tru ståri bråv!

Hamarsmellen i dag kom veldig seint i gang for min del. Var hjemme mens jeg tenkte på ågå ut ved 16.00 tiden i dag. Fant ut at det var en dårlig ide. (Det er frivillig å bruke akutt aksent på ting i Norge forresten)

En hacker fra nederland/belgia/flamskland inviterte meg ihvertfall på øl og han spurte(?) meg om når pubbene åpnet.

Jeg sa at Nellie åpnet 1800, Sebs 20.00, men hvis han var tørst så var Irishman åpen.

Han tente gnisten i meg men jeg var ganske trøtt så jeg la meg litt nedpå.

Våknet litt etter 20.00 der nok en kompis *bloomp*'et meg på facebook. (note to self; skru ned lyden når du skal sove) Jeg ble nyskjerrig og lurte på hva chatten gjaldt(?). Han var også tørst så det var bare om å gjøre å spise litt før en rask dusj.

Vi møttes på Nellie ved 23.00 tiden siden ingen av oss er direkte raske. Etter noen Fireshots og øl så så vi at klokka begynte å bli endel for mye. Tok turen til seb's for en siste øl sånn like før halv to. Ja, Hamar stenger tidlig.

Drakk opp den og da var det på tide å gå hjem. Det gjorde vi.




Driiit kjedelig med andre ord.



Slik kommer alle innleggene her til å bli i fremtiden ettersom ingen av dere gidder å bruke donèr  knotten jeg har til høyre.

Jeg er fattig men jeg liker ikke å be om almisser så derfor beordrer jeg dere til å donere!!!

Dance my minions, dance!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar