Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 29. januar 2012

Kan ikke være full hver dag sier dom.

Kom direkte fra rehab på Ridabu i dag. Var litt sliten etter alt for mange filmer og gaming så jeg måtte ha et par timer på øyet. Sov fra klokka 18 til 20 og fant ut at det var fint å dra på forspiel da. Sat hos Bjørn med øl og Chivas frem til cirka halv tolv og tok en tur på Seb's. Fikk en øl på nåde som jeg satte veldig stor pris på. Stakk deretter på Nellie der det var en hel haug med ukjente småunger. Småunger er vel å dra på. De var nok over 20 alle i hopes men jeg kjente ikke så mange av dem. Tok en pils der også men ble aldri helt full i dag.

Politiet hadde et nærvær utenfor som skremte bort de smarteste pirat taxiene, men det er jo alltids noen som ikke helt skjønner tegninga. Hadetbra!

Ble bedt med på nach, men ettersom de leda en del i promille så takka jeg nei.

I morgen er det søndag og pubbene er forhåpentligvis tomme for amatører. Prøver på nytt da.

Koz og klemz...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar