Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 17. desember 2011

Far din vakke her. Slik er det bare!

Jada. i dagså begynte jeg pen klokka fire på irishman.Der traff jeg på mange jeg ikke hadde sett før.Satt der et pare timer og snakket med noen som faktisk bor vegg-i-vegg med sebs.

De har aldri hatt noe å klage på bortsett ifra når alle skal være utafra og skal hjem. Ergo: de klager ikke.

etterhvert kom jeg jo på sebs der jeg ble full. Oline er snart gammel nok, det kjente jeg. Enten det eller så er jeg en gammel skittenmann.

De som jobba i dag gjorde en bra jobb.. Jeg var mølfull men klarte meg. Skal ikke klage på det.

Jeg lovet å si til en eller annen at jeg skulle nevnenavnet hans, men jeg husker faan ikke.

Egentlig så må jeg si til barna til Gro (somtydeligvis leser detta idiuotiet her):

SLUTT! Ikke vær slik. gå på skole og få bra karakterer for faan. Skaff dere en jobb der dere tjener bra. Og hvis det feiler så kan dere bli som meg!

PS! Mor deres har bra pupper!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar