Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 19. desember 2011

Bursdag sann....

I dag kom jeg tidlig ut på Nellie der man bare fant en stk. Steve som var litt sliten.

Hadde det fint og tok en del øl der mens jeg fikk noen gaver.
Audun var også innom etter treninga.

Fikk en presang som sa at eller annet med å si at jeg "Have the time to listen to me whine....)

Slik går nå dagene.

Skal prøve å la være å si det hele tiden etterpå.

Noen negeretter var bra på  Nellie i dag. Noen andre sorte var ikke så flinke. Deriblant en som jeg har forasvart før. My bad. Han klarte å true Steve og det er aldri bra. Ergo, mannen er uønsket. Jeg var dum som har forsvart han før. Han veit hvem han er for han aner hvilken blog dette er. Sorrty. Skal du være dum på Nellie så har du tatt et valg. Jeg beskytter deg ikke heretter!

I morgen så er det en dritbra konsert og dit skal jeg. Håper og tror at ingen av dere som jeg har prata stugt om kommer dit. Hvis dere skal: FÆKK ÅFF!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar