Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 14. desember 2011

Mensen støtt hell?

Jeg har ikke skrevert på en del dager. Det er det ende og aleine Skyrim som har skylda for. Måtte ha ei lita pause i dag ettersom kroppen ikke takler å  site foran edbmaskina så lenge om gangen.

Dro ut en liten tur og hadde ikke noen forventinger om at det skulle gå noe særlig. Jeg har et brist i ribbeinet som jeg trodde hadde stabilisert seg. I forigårs så begynte jeg å hoste og fikk det på nytt igjen. Note to self: Forkjølelse og vondt rundt lunggene er en dårlig kombinasjon.

Kom meg ut og alt begynte "bra". Dvs. vi knøvla skikkelig på quizzzen men det holdt til en 2 plass. Vel å merke med 3 delt første.

Tok turen over til Sebs der alle begynte i bra humør, men etterhvert så ble folk så utrolig grinete. Hvorfor skal alle vennene jeg har ha damer som har mensen samtifig? Er det ingen som tenker på meg oppi alt dette her? Ja gutta deres har det veldig bra i store deler av måneden, men det er da de blir grinete at jeg kjenner det!


Hjalp jo heller ikke på saken at når jeg prøver å få tak i de jeg liker, så er det faan meg ingen av de som gidder å svare heller. Jaja. slik er det. Hjemme igjen nå og skriver denne bloggen (ALEINE) mens jeg venter på at ovnen skal bli varm slik at jeg kan spise jalliser og drite i alt og alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar