Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 5. juni 2011

Mopp!

I går lånte jeg en mopp. Ja! En jødeMOPP! Fikk høre at den måtte tilbake til seb's når jeg var ferdig med den. Alt i orden.

Littegranne fyllesjuk så tenkte jeg som så at det må gå an å ringe å høre. Som sagt så gjort. Dvs Jeg teksterete. På dette tidspunktet var jeg oppringt og invitert på grikling.

Meg: Lånte jeg den eneste moppen forresten? Hadde tenkt å grikle hos nn og gidder ikke dra den med hvis jeg må lizm
Sebs#1: Du må, eneste moppen
Meg: Ok. Da dropper jeg nn.

Meg:Si ifra når du trenger moppen! | Seb's nr 2

Sebs #2: Nå!
Meg: I dvsjen. Kommer smaqt

Sebs #2: Jeg har en annen mopp :-) Så er ikke noe stress :-)

Er det ikke fint å ha venner? Ikke bare er de snille nok til å låne bort vaskeutstyr, men de klarer også å tøyse bort hele dagen min på ittno!


Når sant skal sies så er jeg jo glad i dem. Det er bare det at de gir og tar så jævla hardt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar