Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 9. juni 2011

Dart og slik?

I dag var det ordentlig dart på nellie. Dvs. ståldart.

Vi var hele 5 stykker med. Nr 1 stykket ble Jørgen, Jeg ble andre stykket. 3 plassen tok Yrjan foran Erik på 4. Roar ble sist.

Dro på Seb's etterpå der man kan kose seg med litt metal og slik. De var i full gang med biliard. (driter i staving nå jeg kjenner jeg.) Aner ikke hvordan plasseringene ble der, men det kan dere sjekke ut selv ettersom Hein er flink til å legge ut resulTATER.

Mætti bra uppstell ute i dag og jeg fikk kjenne på mange selv om ingen ble med hjem. Jaja. Vi får leve med det vi får. {your name here if going home to the blogowner}

Hele grunnen til at jeg blogger nå er fordi at jeg har fått litt kjeft ettersom jeg er sløv til å skrive når ingenting har skjedd. Jfr. Mopp innlegget tenker jeg.

Planen fremover nå er å eta litt brødskive med ost og kanskje være litt gæærn og toppe det hele med kaviar eller majones. Det er jo ikke lørdag, så begge deler er ikke lov!

Slik kunne jeg fortsette med å skrive men det er jo ikke så interessant.

Velbekomme og talast i morgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar