Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 10. juni 2011

Føkk åff?

I dag så var det veldig mange fine folk ute. Nei, det var da ikke det. La oss begynne på nytt!

I dag var det mange rare folk ute. Skulle nesten tro de var like rare som meg.
Har du vært på Nellie før? Ja da har du sett det meste. Jeg var der en liten tur og så dro jeg på Seb's. Ja de bruker fortsatt genitivs s. Hvis du ikke skjønner hva det betyr, så kan du rot in hell!


Uansett så var det veldig bra.Noen av kasusene hadde store pupper, noen hadde ikke. Jeg fikk smake på begge deler!

Gled dere damer; en dag så skal jeg være edru hele vegen og bare ta på dere!
(Enn så lenge skal dere bare virke tafatte!, men dere veit at vi har hatt oss!!)

Uansett så er det veldig morsomt med de forskjellige damene som  later som de ikke aner hvem jeg er. Gutta blir litt usikre, og det er jo kult! (Ja du kan le du, men er du sikker på at ikke dama di har vært borti Rico?)

Nå er det leggetid og dama di er ikke på plass. Jeg har åpne armer og hu er her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar