Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 23. april 2011

Laaaang Fredag

I dag var nok en bra påskedag. Var ute med gode venner og ting gikk bra.
Noen forelska seg litt for mye i kort på Nellie, så Radiomannen og jeg gikk på Seb's for å se an livet litt.
Der spilte de punk og hardcore (noe jeg måtte spørre hva var for noe og etter å hatt fått svar, så var jeg fornøyd med det)

Stakk tilbake til Nellie der jeg traff på enda flere kjentfolk, påsken er tross alt påsken. Mætti Engler og alt var fint.

På tampen av kvelden så satt vi der da, vi som kjente hverandre.
Bestandig morsomt å se 2 gutter sloss om samme dama uten å slåss fysisk. (tar litt tid før jeg merker sånn vettu)
Jada dere veit godt hvem dere er selv om jeg ikke skriver navn.

Dere skal bare være så glad for at dere ikke spør meg om råd ettersom jeg er så liten at jeg ikke har følelser. (sa han bittert og la seg i fosterstilling i dusjen mens han mumlet "vask meg, vask meg.")

Satser på at påsken er litt mer innbringende i morgen og det tror jeg. Jeg er rar slik, trur støtt på noe bedre!


Gla Påsk til alle!

1 kommentar: