Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 21. april 2011

Blast from the past

Påskedart er jo egentlig synonym med fyll. Det var det nok også for enkelte, men ikke meg i dag.

Darten gikk som det måtte gå når jeg ikke har drukket noe særlig; jeg tapte.

Overraskelsen var stor når det kom et gledelig besøk i form av to flotte damer som jeg ikke har sett på lenge. Fikk en P2 (som jeg satte pris på, men ikke likte) og praten satt relativt løst slik det gjør med folk man ikke har snakka med på en stund. Stort var sjokket mitt når jeg fant ut at den ene ikke engang hadde hørt om brugleblågg! Ja der kan man se hva som skjer når man talerest altfor sjeldent. Hu veit det nå går jeg ut i fra!

Dro på Seb's der P2 damen fant ut at jeg likte GT og det var jo fint! :)
Ettersom dette er veldig GAMLE damer ;) (nesten like gamle som meg) så måtte de hjem til mann og barn. Uhørt!

Kvelden forløp uten noen problemer der jeg koste meg masse!


God start på påsken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar