Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 3. april 2011

Hell yes!

Knallbra dag i dag!

Det hele begynte med at jeg var litt sulten i magan. Selvfølgelig skreiv jeg det på gjasbokji og fikk napp!
Erik Platesnurrer og kjærringa forbarmet seg over meg og inviterte meg hjem. Der vanket det kottisser :)

Satt å så på en kjedelig kamp før Arsenal fant ut at de ikke hadde lyst til å slå Blackburn (haha). Etterpå var det en annen kamp som var spennende men jeg var litt opptatt med å kose med katta dems. (Herregud, bloggen min handler nå om katter!)

Gry og Erik kom igjen fra butikken med mat, øl og røyk til meg. For et jævla liv jeg har!

Stakk på konsert på Hydranten der jeg desverre kom for seint til Deadtrooper. Irriterendes.
Fikk da ihvertfall med meg Sarkom som spilte bra, Triosphere (der jeg forelska meg i vokalist/bassist/headbanger dama) og Keep of Kalessin som spilte alt anna enn Grand Prix slagere!

Var også innom Nellie en tur der Erik hadde gulvet fullt før jeg beveget meg hjem til Seb's.
Der er jo folk støtt trivelige og jentene har konsekvent digre pupper. Plutselig var det stengt og da sitter jeg her :)

Neste gang skal jeg ta for meg poteter. (Den setningen skjønner jeg ikke selv en gang, men i hodet mitt så lo jeg)

1 kommentar:

  1. Stella har sluttet med skrikingen nå, men dere har helt klart et veeeeldig spesielt bånd... Erik

    SvarSlett