Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 6. april 2011

17 april er ikke i dag!

I dag gikk quizzen slik at vi ikke vant. Faan. Men det var da ganske mange greie mennesker ute for det.

Skulle egentlig ikke drikke i dag men ting skjer tydeligvis. Havnet på Seb's etter quizzen der radiomannen ble med på en drink mens jeg så på noen digre pupper i horisonten (som forøvrig ligger henholdsvis 3,6 Km og 5,1 Km unna hvis øynene dine er enten 1 eller 2 meter over havet.)

Fant også ut at denne mystiske facebook vennen ikke er den jeg trodde etter en rådføring fra en person på Sølvguttene (et annet lag på quizzen) så the quest goes on.

Hørte desverre også at bikkja til en kompis døde i dag, noe som var veldig trist for det er den hunden jeg har likt best i hele verden. RIP Dali!

Som en liten kuriositet så kan jeg jo nevne at vårt solsystem bruker 150 millioner år på å gå rundt sentrum av vår galakse. Ja denne får dere gratis ettersom vi ikke fikk bruk for den på quizzen i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar