Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 25. januar 2015

Lørdagstarm

I dag da veit du.

I dag har det vært en usedvanlig bra dag med gode venner på selveste Docile. Bandet var bra og folka som var der var bra og alt var egentlig bra.

Traff også på noen nye som jeg liker som også var bra, så hva faan skal jeg si? Alt var bra.

I morgen er det søndag (ja i morgen! Sove først vettu!)

På søndag så skal det bli veldig bra! I dag på lørdag hadde jeg det bra. Med andre ord så tror jeg det blir bra i morgen også. Altså bra.

Bra er tingen jeg vil at det skal være.

Sorry at jeg ikke er utrolig bortkasta i dag. Alt er bra.


(en liten fugl sier at du burde sjekke inn imorgen)

I morgen derimot: BRA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar