Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 26. januar 2015

Bæsjefitta

Jeg trodde jeg skulle ha masse å si i dag,

Det skjedde bare aldri. Hein fikk en gebursdag og vi var på den der alle nesten klarte å oppføre seg.

Vi møttes på Docile med alle mann alle og gikk deretter på en plass med hvitløk.

Fikk mat og alle holdt nesten kjeft,

Etterpå så dro vi på Seb's der Steve av en eller annen grunn ble kasta ut, og etterhvert så var vel alle på samma linja.

Noe som ikke skjedde etteropå var at vi tok turen på docile. Altså det gjorde vi ikke.

Men hadde vi gjort det så hadde det bare vært meg, Viveka, og  Åsmund samt Ariel.

Jerg skjønner nå at jeg egentlig måtte gå ettersom jeg ble full og fin, men det jeg fikke med meg var i hvertfall veldig bra!

Jeg skulle egentlig sagt så mye mere om de som kom på besøk i denna lille byen vår, men det er jo ikke så mye å rapporterre. Jeg kan si så mye som at Knut Erik betalte mætti ått meg og att Vegard var en grei kompis.

1 kommentar: