Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 15. november 2012

Ny info mothafucka!

Da takker jeg alle som har vært med fra børjan også tror jeg faan i meg at det blir på norskengelsk heretter.
Jeg setter umåtelig stor pris på dere 250+ som faktisk har lest bloggen min og satser på at dere kan engelsk også.

Dvs. dere trenger ikke kunne så inni helvete bra eengelsk ettersom det er jeg som må stave det i første omgasng. Tenk deg en mellomting mellom Stoltenberg, Solberg og kongen. Der har du meg. Det som er enda værre er at jeg har en kanal der jeg streamer ting live. (På norsk vil det si at jeg glemmer at jeg har webcamera og bare driter i det) Hver onsdag så kommer jeg til å drite meg ut live fra cirka halv fem til halv 7. Vi spiller litt spill og prater piss og er generellt dritings. Hvis det høres allright ut så gå inn på www.twitch.tv/readbird

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar