Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 15. november 2012

Det jeg glemte å si var at jeg skal fortsette med bloggen men det kan hende at den handler mer om dataspill enn fylla.
Det er faktisk helt opp til deg! Jeg har nemlig ikke råd til å drikke vær jævla dag.

Hvis du liker at jeg skriver fylleting så får du bare donere på paypalen min. Hvis du vil at jeg skal spille, så gjør du det samme!





Uansett så må jeg si at det var veldig bra at vi kunne bruke bilder her da dere!

Jeg skal prøve forsiktig å ikke bli så inni helvetes full. Lover ingenting men jeg skal fortsette å skrive blogg.

Den dagen du lurer på hvordan jeg ser ut, så er du tydeligvis ikke fra Hamar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar