Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 1. september 2012

Mætti konserter!

I dag så var det altfor mange konserter på Hamar.

Det var også en festival på Tangen.

Jeg prioriterte konsertene som var på Seb's som var Müsth og Aspherium.

Jeg hadde aldri gørt Müsth bandet før og de spilte jo bra, men det var bare ikke noe jeg likte. Dyktige musikere og de ga faan meg jernet på scena! Håper de kommer lang i musikkverdenen og tviler ikke på det heller. Det var bare ikke for meg.

Når det er sagt så håper jeg at dere gir de en sjangs for det er faktisk habile musikere altså! Jeg liker det bare ikke.

Det jeg derimot liker er Aspherium for de leverer slik musikk som jeg er vandt til. God gammaldags trash der hodene vrikker på seg. Men jeg er jo gammal trashere også, så det er fullt mulig at Müsth var bedre. Hvem veit?


Det var også mange andre konserter i dag. På Barrack så snurra Melkeveien plater før Sprutbass kom med litt liveaction. Skulle selvfølgelig ha hørt på det, men som sagt så var jeg litt opptatt en anna plass.

Sørg for å søke på banda jeg har nevnt på youtube og gjør deg opp en egen mening!

I hvertfall så er jeg ingen dere skal høre på.

Mürth Aspherium Melkeveien Sprutbass.

Det er alt dere trenger å vite!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar