Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 26. august 2012

Film Titell.

I dag da så var jeg hjemme hos Platesnurrer. DVS at jeg sente ei meling til han når Fulham kampen begynte. Dårlig gjort av meg ettersom han gikk glipp av det første målet.

Satt hos han og kjæla med kattene/ derav en fanga mus) og måtte gå ut klokka ti.

Kom på Gerdas til stumfilmen begynte og vi hadde det veldig fint der. Ikke Erik, for han måtte jobbe, men sammen med Audun som faktisk tok bra bilder av stumfilmen fra 1919.

På internett så er jeg sammen med Marie, men tydeligvis ikke på ordentlig for hun var ikke der.


Stakk på Nellie etter filmen og der var det veldig bra liv.

Etterhvert så ble det litt nachtspiel (ikke på Nellie) og det gikk jo bra, helt til jeg fant ut at jeg var full.

Nå er jeg hjemme og skriver dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar