Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 23. august 2012

Trodde jeg var flink

Jada. Jeg har vært hjemme veldig mange ganger og bare lattt det være slik. I dag skal jeg skrivere.

Jeg har fått litt snasen i Minecaft der jeg ikke skjønner så mye enda.

Uannsett så er jeg velldig klar for å præve å bygge. Og/å er ikke så viktig for meg nå. Jeg atre det etterhvert. Jeg skulle tydeligvis ha gjordt noe med hvem jeg skulle hatt meg i, men slik er det. Tar meg ei uke eller to før jeg finner ut hvem..

Neida jeg er ikke slik at jeg skal ha meg i den første og beste.

Skal du ligge sammen med en som ikke bryr seg så kan du gå videre. Skal vi derimot ligge sammen, så må vi bli litt mere kjent.

Å Herregud. Jeg serf hva jeg skriver nå. Bare kom med fitta de du spå skal vi fylle den opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar