Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 20. august 2012

Sterk ja!

Ok i dag så skulle jeg ikke ut i dag i det hele tatt. Kom nedpå Sebs ettersom jeg fikke en tlf der alle sa at jeg skulle få en øl av de som var der. Hærer med til saken at jeg ikke skulle ut i det hele tatt. 4 øl senere så var jeg veldsig din.

Steven hadde med seg en utrolig rar og sterks saus fra englandf. 135K i scofield greiene. Hein Og Steve drakk de og holdt på å dø. Jeg skulle toppe det så jeg fiikke en liten dråpe bar av Dagny. Jeg driter i om de hadde 5 dråper blanda i drammen sin. Prøv en jævla dråpe bar. I say...

Uansett så er den flaska mi og hvis du cvil smake så er det bare å si ifra.

Du vil ikke ta den bar. Du vil ikke ta den i drinken din heller. Hvis du liker sterk mat så bruker du en dråpe i omtrent en kilo med ris. I KID YOU NOT!

Den er veldig sterk. >Mer sterk enn det som er bra. All smak forsvinner hvis du feil doserer.

Jeg liker sterk mat, men vær forsiktig med denne. Ikke om å gjøre å få i seg sterkest mulig. en dråpe er faktisk nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar