Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 17. august 2012

Juleverksted

I dag var det juleverksted på Seb's. Mange var bydt og noen som ikke var bydt skulle ha vært det.

Slik går nå dagnene.

Uansett så er jeg hønnglad for at sommerferien er over slik at vi som tar drekkinga litt seriøst kan kose oss igjen. Har du bare vært ute de to siste månedene, så gjelder dette deg. Vil ikke se deg igjen på ihvertfall 3/4 år!

En ting jeg merker på tampen på ferien derimot er at barbetjeningen begynner å gi faan. De har så og så mange gjester i løpet av ett år og de kan hente seg litt inn igjen. Når det er ferie derimot så har de ikke denne bufferen. Det er vel derfor folk som bare drikker i sommer eller vinter ferien tror at bartendere suger kukk i helvete.

Prøv å gå ut på litt ukurante dager (nei forresten, ikke gjør det) så skal dere se at pipa har en helt annen lyd.

Uansett så ble det klippet og limt, heklet og grått noe inn i helvete i dag. Juleverksted på Seb's er ei god greie. Det eneste dummesom skjedde i år (og det har også skjedde de 4 andre årene også) var ingenting!

Kudos til dere gamle og nye som er med på dette.

Jeg er midt i den hvite måneden min, så jeg kan ikke være med dere ute så mye, men jeg kommer sterkere tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar