Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 12. august 2012

Artig kveld!

I dag var jeg på en hagefest. Der var det mætti homseknotter. Artig det da.

Jeg så meg litt rundt og fant ut at det var 4 stykker som likete damer der.

Det var Erik, Ole Martin, Jeg og Nina.

Tilsammen var vi 20 stk.

Aina som hadde festen var så veldig flink at hun hadde leker også. (Ja jeg veit)

Lrekene var å finne land i verden, Norske skuespillere, Norske artister og plagg som begynner på....

Andre leker var å kaste pil som jeg skulle ha gjordt det mye bedre hvis jeg hadde tattt av plasten på pilene.

3. Var fiskespillet der Gry rula!

4 Var Hive ringer på pinne. Og der vant homseladdene! Jeg er fortsatt litt sur selv om jeg fikk en trøstepremie.



Stakk på nellie etterpå der alle var dritings så det var jo fint.
Skal skrive mer men gidder ikke akkurat nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar