Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 19. juli 2012

Snart nyskifting.

I dag så var det en hel haug med folk som ville spille billiard.

Ingen ville leke politikere og si hvem som skal ut og ikke.
Sterke meninger var det lell, men gudskjelov ingen som har det siste ordet.

Jeg tapte egentlig og det gjorde flere andre. Vi skal prøve å gjøre det bedre.

Alle har en mening, men ingen sitter i en slik situasjon at vi kan gjøre noe hverken for eller i mot.

Godt er det.

Jeg drakk meg ihvertfall dritings og hadde det kult, noen på Nellie må slutte med dop, og atter andre på Seb's må slutte med alkohol! Just saying!



Jeg er en av de!

Hvis du før har vært helt aleine og drøkki deg helt nedåt så veit du hva jeg mener.


Uansett så kommer jeg til å skifte provider ettersom adsense suger kukk i helvete. Det betyr ingenting for dere ettersom taste.priv.no kommer til å være adressen. Alt går på meg og det kommer til å skje innen ei uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar