Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 21. juli 2012

Besøk i morgen fra Bergen!

Jeg tok dagen i dag som ei treningsrunde til de neste dagene. Vi får jo finfint besøk fra utlandet. (Ja det vil si Bergen, de har en veldig rar dialekt)
Dama kommer i morgen og da er det jeg og en til som skal vise henne rundt. Ikke noe skittent. Vi skal bare prøve å vise henne rundt på det som Hamar har å by på. Har du noen forslag, så legg igjen en beskjed i kommentarene.

Jeg gleder meg ihvertfall. Artig å være guide i egen by, for det er så mye jeg heller ike har gjort!

Men nå skal jeg legge meg ettersom jeg må tidlig opp i morgen. Etterpå var vi enige om at det hadde vært en herlig drøm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar