Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 30. juni 2012

Tantara på Seb's!

Joda så nei.

I dag så skjedde det aller beste i Hamar Music Festival for min del.

Tantara spilte på Seb's og jeg hadde gleden av å være der.

Artig å se på de unggutta som antageligvis ble unnfanga under en konsert som de covrer enda bedre enn orginalen!

Å ja, du var ikke der? Jaja, kjett for deg. Om 15-20 år så kommer folk til å bite deg i puppen og spørre hvorfor!

Som en liten digresjon så må jeg bare få si det at flass i øllen også er innafor! (Sto bak 2 stk. som banga noe innihelvete)

Det som derimot ikke er kult er han duden som sto bak meg og gjorde det samme. Eneste forskjellen var at han hadde dyppa håret nedi øllen. Har du fått en snert over rævva med ett bløtt håndkledet, så skjønner du greia!


Jeg har masse mer å snakke om, men får spare det til i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar