Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 29. juni 2012

Hamar Music Festival og anna oppgulp!

Etter første dagen til HMF (Hamar Music Festival) så føler jeg for å snakke litt.
Jeg er ikke noen fan av de banda som spilte i dag, men jeg bor nå slik til at jeg hører det åkke som.

Maria Mena har jo en skjønn stemme og utleverer seg selv, så litt småforelska blir jeg jo selv om jeg ikke liker musikken.

Dunderbeist har jeg hørt veldig mange før så jeg kunne stå over konserten. Regner med at de leverte uansett.

LidoLido: Aldri hørt om før, hvis det er fett, så si ifra!

Team Me er bestandig kule ettersom de henvender seg til up&coming generasjoner. Liker det. Bare sats mer på metal!

Alle før-pubertale-barteband: Så jævla fett at dere får spille på ei stor scene, digger det! Noen kommer til å bli bra, andre blir ikke det. Slik er det bare. Dekk har uansett gjort noe jeg aldri kommer til å gjøre; nemlig spille for folk på ei scene folk flest kan drømme om!

Selv så tilbragte jeg kvelden på Seb's der det kom en del folk først etter at alle konsertene var ferdig. Fair enough.

I morgon så går jeg ut i fra at det blir stinn brakke når Tantara bjudar opp till dans fan!

Hvis du ikke har hørt de før, så slit du! eventuellt kan du sjekke opp youtube før du betaler de usle kronene i baren!

Tilbake til meg (som jo er viktigst):

Nei, jeg har enda ikke fått tilbake reklame til adsense og det synes jeg er dritkjett. Nå har de hatt veldig lang tid på seg til å svare. men det går greit. Sal de være slik så er det flere som kan reklamere jfr sjokolade insidenten før i uka!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar