Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 22. juni 2012

Ja jeg mangler å betale!

Okay. Noen jobber tydeligvis i dag.

De sier at man ikke kan ha strøm utenom å betale.

Noen sier også at man ikke kan la internett drive videre.

I dag så skylder jeg både strøm og aksess.

Vi får sjå da veit du! Uansett så skylder jeg internett kroner 1000,-
Og Strøm kroner 3200

Forhåpentligvis er dette borte i morgen, eller når feriepenga kommer!

Uansett så skjedde dette i dag:

Kom en liten tur på Nellie for å se på fotball. Nellie feila litt slik at de hadde plutselig 16 gratis øl som ikke hadde bruspulver i dem.
Dvs. de hadde ikke kullsyre. Og øllene var usolgbare.

Jeg og noen andre drakk dem opp men greia var vel at andre ble sjalu.

Tro meg. Det var ikke noe å bli sjalu på. Vi drakk fordi det var gratis.


Stakk på Seb's etterhvert der vi prøvde sommerens greie: Utedart!

Vi kasta en del der for å finne ut hvordn det er, og hvis du sliter med det, så sliter du med det meste!

Noen damer hadde på seg skjørt og det er alltid veldig bra! Jeg glemte å være fæl og se på dem!


Jeg håper at så mange som mulig kommer på søndag da alle skal få lov til å kaste (på Seb's)

Takk for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar