Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 23. juni 2012

Artg overskrift, og ikke en Gresk komedie.

Var hos Erik tidlig idag. Tok med noe kjøtt som jeg fikk av Kristin Fedje. Veldig bra.

Kom på Nellie der Ørjan kjøpte øl til meg og livet var herlig.
Etterhvert ble det en ørliten tur på Seb's der det skjedde fint lite idag så jeg dro tilbake til Nellie i dag.

Etter at jeg brukte opp Ørjan som onkel, så kom Erik inn i varmen igjen og ga megmætti mer øl. Ja jeg er nok kostbar.

Marianne i baren var litt uheldig med ordlaget sitt så en dude satt for å vente på hu når alt var ferdig.

Snakka med han jeg. Han gikk..

Men før i dag så var det også en raring som skulle sloss med alle. Han bodde på båthavna, han også ga seg etter at jeg snakka med ham. Aner ikke hva jeg sa, men det funka.

Jeg føler ikke at jeg kan si alt som skjer etter at adsense har vært idioter.

Før så fikk jeg noen øre for hver idiot som klikka seg inn på bloggen.

Nå må jeg bare oppfordre folk til å donere via Paypal. (er ikke spesiellt glade i de heller)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar