Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 24. mai 2012

Var ikke på Metallica jeg git...

I dag så begynte det veldig smått og fint. Våknet altfor seint men klarte ihvertfall å fange linser så jeg kan se igjen!

Dro til Pepejin (eller han pedofile belgiern) der jeg fikk noen øl. Vi satt på trappa og snakka om forskjellen på Belgisk kjøkken og Fransk. Jeg kunne ikke en drit.

Stakk innom Nellie etterhvert der Erik og Bjørnar hadde funnet ut at i dag var det en god dag å bli fulle på. Kan jo ikke klandre dem på det.

Jeg sleit meg litt når vi skulle på Seb's så Pedo gikk dit og jeg også litt, men jeg gikk videre til Gregers bare for å sjekke ut bakgården. Der satt det litt Dundertrommis så jeg tok en øl med han og vennene hans.

Hadde ikke altfor mye penger så stakk tilbake til Seb's der jeg ble påspandert en øl til.

Så tilbake til Nellie der jeg igjen ble påspandert øl (seriøst, i dag bruke jeg 100 kroner)

Ble der til stengetid og alle var enige i at alle andre var idioter! Stakkars Steven!

Nå er jeg hjemme og jeg har tydeligvis fått ei full rullingspakke så det er ikke synd på meg.

Skulle ønske at jeg hadde noen pupper istedet (som jeg hadde sjansen til før på dagen, men det forteller historien ikke noe om)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar