Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 20. mai 2012

Jeg bare skriver Chelsea slik at jeg får treff jeg..

Jeg har jp helt glemt å skrive i bloggen! Sorry! Det skjedde litt Diablo III og jeg glemte å være full. Var ute i dag og så en hel haug som jeg skal ligge inni. Den nyeste planen min er å pule noen som er over 20 cm høgere enn meg., så hvis du er 1.40 eller høyere, har store puppper og gir generellt faan, så stiller du sterkt!

Båt var ute i går og spanderte mætti på meg. Han havner jo i bloggen. Det gjør forsåvidt Erik også ettersom han støtt kjøper øl til meg. Jeg glemmer heller ikke Hein, men han er naken på internett titt og ofte.

Men uansett så har jeg vært litt dårlig til å skrivere i det siste. Det er fordi jeg er så blakk. Det er nå jeg skal spørre etter penger slik at jeg kan drikke mere, men dere som i det hele tatt gidder å lese idiotien min skal jo ikke sponse meg (ja) (Nei) så bare trykk på reklame tull.

Lover at det blir litt bedre etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar