Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 16. april 2012

Jesusbarnet er født!

Var en veldig fin greie i dag der vi feira lille "nurket" til Michelle og Roar. Alle ser jo at dette er et hav med nyfødt gugge som ikke ligner grisen. Jada jeg er glad på deres vegne, men de som sier at det ser nyyydelig ut har enten dårligere syn enn meg eller har problemer med å se på virkeligheten.

For all del; Gratulerer, det er greit for mor og far og se skjønnheten i det de har skapt, men piss off! det ser ut som en dårlig effekt i en film fra 80 tallet.

Jeg er sikker på at ungen kommer til å vokse opp til å bli råfin, det har hu tross alt fra sine mødre, men enn så lenge så er hu ny i verden og kan ikke gre seg en gang! Kan ikke alle være litt enige i at nyfødte ser ut som takras?

Nå får jeg enten mange enige med meg eller så mister jeg mange. Couldn't care less!

Tilbake til dagen i dag da:

Satt på Seb's og ventet på den glade far som forståelig nok ikke kom. Vi feira for det!

Hadde tenkt meg til andre plasser men måtte høre på Hein fortelle om Praha. Vel, jeg måtte ikke det. Og han fortalte strengt tatt ikke om det, men det var en bra fyllsetning i bloggen.

Nå handler store deler av denna bloggen om ei jente jeg ikke engang har sett og det synes jeg er litt unødvendig. Jeg er en sjalu storebror (tante) som ikke får røyk eller øl av de stolte foreldrene.

Uansett så holdt jeg på å bæsje på meg i dag da jeg skulle skræmme ut en fiser til Hein. Det gikk nesten greit ettersom jeg kom meg på dass og fikk tørka bort den lille fræser'n som gikk i buksa!

Så sånn går dagene på Hedmarken! Litt unger, litt fyll og litt bæsj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar