Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 19. april 2012

Har du røyk?

I dag var det en ærliten billiard konkuranse nedpå Seb's. (jeg fortestetter etter at Hein har tydet skrivefeilene mine)
Det var kjæmpegøy. Vi var nå en to tre fire åtte støkka og ingen kunne nordlænding. (Alt må leses som trønder forøvrig)
Sjarken brant opp og vi måtte gå til kaja! (sa jeg trønder? Jeg mente nordlending)
Vi hadde ikkje båta før i tida, da spikka vi ved, for, nei, båta! Nei det hadde vi ikkje! (Nordlending gjelds ikke, prøv finnmarking!)

Ka du tru? (ikke prat slik fint ått meg er du snill)

Ihvertfall så skrev jeg det i ett ord selv om jeg veit at det ikke er god gramatikk. Det er forøvrig veldig mye som jeg skriver som ikke er det.

Ble ganske fort klaska ut i turneriga men han som slo meg (Ørnulf) kom jævla langt så da snes jeg det er greit. Jon var fortsatt HOMO og gikk hjem tidlig.

Hein var i ca finalen men på den tida så klarte jeg ikke å følge med mer. aner ikke hvem som vant. Gratullerrerer!


Til det viktige: Jeg gikk hjem fordi jeg var sulten sånn cirka midtveis. Da stakk jeg til Marianne som ga meg toastjern!! Hurra for det. Det er ingenting som er så godt som en nystekt jallis når man er trøtt og sliten!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar