Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 25. april 2012

Det er bare tirsdag, det er i morgen det skjer!

jada. I dag var det veldig bra ute.
Noen kom og noen gikk. Lam meg megynne fra børjan:

Først var det quiz på Nellie der vi kom på en delt 3.dje plass. Vi mangla 2 poeng som jeg skal ta på mi kappe. Jeg mener enda at JordUlv ikke finnes, men jeg har fått høre at det gjør det. Er ikke dermed sagt at jeg respekterer det.
Jeg dreit meg også ut i på at det første postkortet ble sendt i fra Øssterike. Jeg var sikker på at det var Engeland (Storbrittainia) Jeg tok feil der også.

Etter quizzen så gikk jeg på Sebs der jeg trodde jeg kunne gå i fred. Det kunne jeg ikke.

Fikk ett par øl av godeste Anders Neby som har droppa pillene sine i dag for å fungere! Artig.

Marie Ø. var like søt som hu pleier og sa ingenting bortsett fra at hu var fornøyd med at jeg hadde fått lys på dass. Slik skal det være.

Tok ett par biljardrunder der jeg vant like mye som jeg tapte. DVS: Jeg er veldig A4 når det gjelder.

Nå ble jeg veldig usikker på et/ett regelen, men det fine er at jeg driter i det.

Her om dagen så var jeg ute med Heinebass og en kar han kjente fra twitter. Han heter @LarsMDG Eller han heter jo hverken at tegn eller dmg.
(Jeg gir faan han har mætti mer følgere enn meg og har ikke tweeta en drit om meg.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar