Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 26. april 2012

At det var?

Det beste i dag var jo at jeg hilste på stemor. DVS moren min som ikke er moren min.

Jeg prøvde å være flink på billjard men jeg klarte ikke. Men det var jo artig å se på min kommende svigers prøvde å drikke JuleDelerium!

Dama er kul det skal hu ha. Det er derfor jeg liker Marie også! Gode gener!

Jeg satt igjen med en god følelse ettersom jeg liker Marie noe så inn i helvete. Mora hennes er også volla bra. Hu ga faan i kaffen jeg skyldte!

Marie og jeg skal ikke snart gifte oss ettersom det er vi enige om, men vi skal leke mer. Det er både hu og mor enige om. Jeg har faktisk ikke før fønni bedre mor enn denna. Marie er jo veldig bra hu også.

Jeg lovde at jeg ikke skulle bli full i dag, men det driter jeg tydeligvis i. Jeg har drukket vin for faan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar