Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 1. desember 2011

Har da faan ikke tent bål!

Nok en dag har gått siden jeg lovet å begynne på hvit uke/måned/år osv.

Sier seg selv at det ikke er noe nevneverdig funksjonabelt poeng, så heretter er greia at jeg ikke skal drikke før den 10. Desember da Susperia braker iveg.

Kommer også til å drikke den 17. (Dunderbeist) 18. (Bursdagen min) og den 19. (Raindogs) desember

Jeg tar høyde for eventuellt andre dager jeg føler meg tørst på og setter stor pris på om noen kommer og spanderer en øl eller fernet.

Ellers har jeg ikke så mye å fortelle om i dag bortsettt fra at jeg suger i dart og måtte se meg fornøyd med en stusselig fjerde plass.


Som dere skjønner så blir det ingen god og saftig blogg uten at det er noen som tar ordentlig ansvar. De beste bloggene kommer mellom 7-12 øl. I dag ble det bare 5 og da er det dette dere får.

Det er lov for nye personer å prøve seg på spandering, gå gjerne sammen to og to slik at dere slipper å  gi dere midt i.

Håper på bedre oppmøte neste gang. Og husk! Gir du ikke meg øl, så dør det en engel i afrika!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar