Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 28. november 2011

Søndag og sliten Brugle.

Ble litt små på'n idag gitt. Ikke møkkete full men bare god og brisen.

Hangla med Steven fra Citykampen på sportsbaren klokka 5 og utover. Han var veldig trivelig og spanderte mætti øl på meg uten at noen av oss ble dritings.

Spilte dart i en høgg med timer før vi slo oss til ro på Seb's der det var allrighte folk.

Egentlig ikke noe å snakke om men ettersom jeg må oppdatere bloggen litt oftere så forteller jeg om dette også.

Hein hadde ei personlig krise ettersom han ikke huska at Adrian hadde tatt jakka hans i går. Det var vel kanskje det mest spennende som skjedde.

Nå skal jeg drite og vente på at det blir i morgen slik at jeg har penger og kan kjøpe mat.

Men aller først skal jeg rydde på harddiska mine siden jeg får meldinger om for lite diskplass i enninga...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar