Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 26. september 2011

Mora di har pult far far din!

Beguynte veldig tidlg for å repareer. Fikk til deg og en god venn som jeg har bodd med kjøpte øl til meg.

Noen Fernet (på egen kappe) senere så aner jeg ikke hva som ksjedde.

Mætti folk som kom og noen som jeg likte samt noen som jeg mislikte. Alt var som det skal være med andre ord...

Uansett så skulle jeg ønsket at ting gikk bra men det gjorde det ikke.

Jeg har lovet at bloggen ikke skal være sippeblogg, så vi driter idet (og jeg har allerede sagt det)


Daphne på jobb og alt var geit. Rare folk som gjester, inklusivt meg. Og nesten slåssing.


Neida. Det blee aldri slossing hverken på Nellie eller Seb's, men du verden som jeg hadde lyst.


Uansett så må jeg si det at hvis du leker med meg, så får du igjen. Jeg har blogg jeg som er lest av oppptil 40 -førti- stykker om dagen!

Nå skal det sies at jeg ikke gidder å gå over for å rette opp skrivefeil, så slit med det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar