Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 27. september 2011

Jeg har en flekk på skjermen min.

Komn veldig tidlig nedpå sebs. Var jo brannøvelse for faan

ikke noe overstadig drikke, men all fikk..

Uansett så fikk folk forskjellige oppgaver som de klarte bra. Sjeldent en øvelse har vært så realistisk for å si det slik.

All ære til Adrian som "sovna" på dass og var 100+ daukjøtt å dra på.

Lurer på om andre plasser har like realistiske brannøvelser.

Heia litt på Siste Indre laget på nellie etterpå. Jeg er inne i min hvite måned, så jeg drakk ikke så mye. (Det er lov til å juge på internett)

De fikk en del juling og etterpå ble det bare fernet. Men nå kan jeg ikke skrivere mer ettersom jeg er for full. Hein har fortsatt brukkert tommelen sin, så sorry damer.... (Også har'n dame)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar